20 Mart 2013 Çarşamba

Damlalarda yürüyorum

 









by BG


Damlalarda yürüyorum
Sağanaklarla büyüyorum
Gökkuşağında sevişiyorum
Toprak kokusunda deliriyorum
                    Suretime bir aşk çarpıyor
                    Yerlerde yuvarlanıyor
                    Yerine yüreğim geçiyor
                    Hayatı yüreğimden görüyorum
Boş bir bavulken
Kenarlarımdan taşıyorum
Aşka yürekleme dalıyorum
Her günüm vurgun
Her günüm yeniden doğum
                    Katili bulunamayan
                    Cinayet gibiyim
Herkes başka tarafımı suçluyor
Deliller toplanıyor
Ben kadar etmiyor
Serbest kalıyorum
                    Aşkın deliliğinde cinayet oluyorum
                    Yakalanmıyorum
                    Her gece cinayet işliyorum
                    Her sabah serbest kalıyorum
                    Aldırmıyorum
Aşkın cinnetinde soluyorum
Faaili meçhul oluyorum
                    Yaptıklarımı ben yapmıyorum
                    Aşk yapıyor
                    Söylediklerimi ben söylemiyorum
                    Aşk söyletiyor
Seni ben kıskanmıyorum
Aşk kıskanıyor
Bir saniyem bir saniyeme uymuyor
Aşka uyuyor
                    Aşka mahkum idamım
                    Son sözüm aşk
Bir
An
İçin
Bile
Durmaya
Korkuyorum
                    Kendime
                    Gelip
                    Aşkmaktan
                    Korkuyorum
Biriktirdiğim
Nadasa
Bıraktığım
Bütün
Delileklerimi
Yüreğimle
Çarpıyorum
                    Dalıyorum
                    Vurgunluyorum
                    Dipte
                    Kalıyorum
Yeniden
Doğuyorum
Yeniden
Vurgunluyorum
Yeniden
Doğuyorum
Aşka
                    Her
                    Gün
                    Aşka
Her
Gün
Cinayete
                    Her
                    Gün
                    İdama
Her
Gün
Yeniden
Doğuma
                    Faali
                    Meçhul
                    Aşklardayım


20.03.2013

Hiç yorum yok: