10 Mart 2013 Pazar

Sana aşık olduğum yaştayım

 













ksb

Sana aşık olduğum yaştayım
Bir saniye bile büyümedim
Sana geldiğim gündeyim
Bir gün bile yarınlamadım
                    Seni gördüğüm şehirdeyim
                    Bir sokak bile öteye gitmedim
                    Seni sevdiğim andayım
                    Bir an bile vazgeçmedim
Sana düştüğüm nefesteyim
Bir daha nefes bile almadım
Sana kaldığım dokunuştayım
Bir an bile başkasını hissetmedim
                    Seni bulduğum karedeyim
                    Bir adım bile dışına çıkmadım
                    Seni tuttuğum eldeyim
                    Bir başka hayat çizgisi bile görmedim
Sana yetiştiğim yerdeyim
Bir karış uzağı bile bilmedim
Sana uçtuğum bulutdayım
Bir damla bile düşürmedim
                    Seni öptüğüm kirazdayım
                    Bir başka meyve bile görmedim
                    Seni gördüğüm kahkahadayım
                    Bir daha başkasına bile tebessüm etmedim
Sana doğduğum ana kucağındayım
Bir daha sperm bile olmadım
Sana dünyaya geldiğim doğuştayım
Bir daha yüreğime bakanlara bile doğmadım
                    Senin
                    Büyüttüğün
                    Yüreğimle
                    Yaşıyorum
Sen
Yanımda
Olmayınca
                    Yüreğimle
                    Bir
                    Ki
                    Üç
                    Buçuk
                    Oynuyorum
Senin
Büyüttüğün
Tendeyim
                    Sana
                    Dokunamadığım
                    Anlarda
Tenime
Çakılan
Çivilerin
Sesini
Duyuyorum
                    Seni
                    Bana
                    Armağan
                    Edenlerin
                    Yüreklerini
                    Öpüyorum
Seni
İmkansız


10.03.2013

Hiç yorum yok: