2 Mart 2013 Cumartesi

Ten sahafında bekleyen

 

















ksb


Ten sahafında bekleyen
Saman kağıdı renkli bedenlerin
Dokunanlar tarafından önemli kıvrımları çizilmiş
                    Her çıngırak sesinde
                    Onca yıl geçmesine rağmen
                    Hala eski dokunanları beklerlermiş
Hasır tabureye oturdum
Tek tek bütün kitapları okudum
Ben olsam o kıvrımı çizmezdim dedim
Ben de olsam çizerdim dedim
                    Saman kağıdı dijital fark etmemiş
                    Her kitap eksik her kıvrım kesik kalmış
Şimdi olsaydı ne yapardınız dedim
Hiç bir kitabı yarım bırakmazdık dediler
Niye bir kitabı bitirmeden diğerine geçtiniz dedim
O zaman bitti zannetmiştik dediler
                    Neye baktığımızı
                    Neyi okuduğumuzu
                    Kime dokunduğumuzu
                    Kimden gittiğimizi
                    Bilmiyoruz
Kitabın ortasından başlıyoruz
Bir şey anlamadım diyerek kenara bırakıyoruz
Kitabın sonundan başlıyoruz
Bunun sonu belli diyerek fırlatıyoruz
Kitabın başından başlıyoruz
Bu çok uzun diyerek sıkılıyoruz
                    Kendini okumadan
                    Okumaya başlanan diğer kitapların
                    Sayfaları hep eksik geliyor
Eksik olarak göremediğin sayfalar
Aslında senin içinde duruyor
                    Al
                    Kendini
                    Eline
Teker
Teker
Çevir
Sayfalarını
                    İster
                    Bir
                    Solukta
                    Oku
İster
Bir
Ömürde
                    Kendini
                    Okumadan
                    Başkalarını
                    Okuduğunda
Her
Dokunuşunda
Bir
Kaç
Sayfan
Eksik
Kalır
                    Okumayı
                    Sevmiyorsan
Karşındakine
Uzağındakine
Hayata
Kızmadan
Yaşa
                    Çünkü
                    İçinde
                    Sen
                    Yoksun
Kendinin
Nerelerinin
Altını
Çizerdin


02.03.2013

Hiç yorum yok: