2 Mart 2013 Cumartesi

Al şu gözyaşlarımı hayata götür

 











ksb

Al şu gözyaşlarımı hayata götür
Ayaklarının dibine akıt
Topraktan fışkıran kırçiçeğine takılsın
Düşsün peşimi bıraksın
                    Ayrılıyorum senden hayat
                    Senin sundukların çok bayat
                    Papara yemekten bıktım
                    Yalnızlığın tazeliğine gidiyorum
Onu ne yapacaksın der gibi bakma
Onun hatırına senin spirallerinde yaşadım
Onu görebilmek uğruna sabahlarına uyandım
Onu sarılabilmek uğruna gecelerine mıhlandım
Onu beklemek uğruna zamana kandım
Onu yaşamak uğruna kendimi sana sattım
                    Bitti
                    Satış iptal oldu
                    Kendimi alıp gidiyorum
                    Onu sana bırakıyorum
Pis pis sırıtma
Senden de ondan da vaz geçtim
Yalnızlığımın içine geçtim
Kendime kaldım
                    Geriye döneceksin der gibi boşuna bakma
                    Gerilerimi kestim
                    Kalabalığın ayaklarına bağladım
                    Senin peşinden sürüklensinler diye
Kalışlarımı fiyong yaptım
Yakanın tam ortasına taktım
Seninle satın almaları kutlasınlar diye
                    Bitti
                    Sana sunduğum nefesler bitti
                    Bitti
                    Ona eklediğim nefesler bitti
Sen ilk değilsin der gibi boşuna bakma
Beni
Tanımıyorsun
                    O
                    Kadar
                    Götün
                    Kalkmış
                    Ki
Kendini
Tek
Sanıyorsun
                    Ben
                    De
                    Tekim
                    Yalnızlığımda
Ben
De
Bulunmazım
Yalnız
Topraklarımda
                    Seni
                    Sana
                    Bırakıyorum
Oyunlarında
Bir
Eksik
Bir
Fazla
Seni
Yorar
Ama
Alışacaksın
                    Senden
                    Gidişime
                    Bir
                    Sigara
                    Yakıyorum
Dumanını
Gözüne
Gözüne
Üflüyorum
                    Kayboluyorum


02.03.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...