24 Mart 2013 Pazar

Balkonuma bahar geldi

 









by BG


Balkonuma bahar geldi
Erik ağacının gölgesi üzerimi renklendirdi
Kuşların kahkahası yüreğimi sevindirdi
Çiçekler dallarından göz kırptı
                    Geceden kalmıştım
                    Bahara uyandım
                    Doğmamış erik kokusuna uzandım
Daha ayılmadan
Yine deniz kenarında içesim geldi
Dört mevsim rakı
Dört mevsim deniz kenarı
                    Biraz sonra telefon çalar
                    Sıcak bir ses hadi der
                    Bir gömlek bir kırmızı yelek giyilir
                    Sokağa çıkılır
Hızlı adımlarla evden uzaklaşılır
Deniz kokusuna anason karışır
Dejavu
                    Bahar bahane
                    İçimde açan çiçekler şahane
                    Martı süzülüşleri efsane
                    Kucak dolusu dalga sesi davetiye
Aydınlıkta başlanır
Aydınlıkta sonlanır
Gruba karışılır
Kahkahalar rabıtaları parlatır
Bir şemsiye kaybolur
Kalamış hareketlenir
                    Burada doğdum
                    Burada yaşlandım
                    Aralarda kaçtım
                    Hep geri döndüm
İstanbul da bahar
İstanbul da yaş aldım
                    Sokaklarını ezberledim
                    İllaki bir deniz dibine denk geldim
                    Martılarla tanıştım
                    Garsonlarla kaynaştım
Hiç
Durmadan
Büyüyen
Dipsiz
Bir
Aile
Oldum
                    Hepsinin
                    İçinden
                    Yalnızlığımı
                    Cımbızladım
Tek
Kişilik
Ailenin
Güzelliğinde
Oturdum
                    Çok
                    Çok
                    Kadın
                    Sevdim
Seni
Öte
                    Her
                    Seferinde
                    Kendime
                    Geri
                    Döndüm
Dönmeli
Hayat
                    Her
                    Zaman
                    Bahar
                    Gelir
Çiçekleri
Adamı
Delirtir
                    İyi
                    Baharlar


24.03.2013

Hiç yorum yok: