1 Mart 2013 Cuma

Bakışlar çarpsada gözlerime

 




















Bakışlar çarpsada gözlerime
Yüreğim nefes alır mı
Avuçlar dokunsada ellerime
Yüreğim nefes alır mı
                    Rakılar aksada içime
                    Yüreğim nefes alır mı
                    Kapılar açılsada gelişime
                    Yüreğim nefes alır mı
Öpücükler konsada dudaklarıma
Yüreğim nefes alır mı
Tenler geçsede gecelerime
Yüreğim nefes alır mı
                    Hayatlar geçti sensizliğimden
                    Kadınlar geçti sensizliğimden
Aynı yerde duruyorsun
Beni yaşatmıyorsun
                    Eksiğin kadar yaşıyorum
                    Eksiğin kadar dokunuyorum
                    Bilmeden gidiyorum
                    Görmeden kalıyorum
Hayatlar geçti üzerimden
Gölgen bile hala duvarımda
Kadınlar geçti üzerimden
Kokun bile hala ruhumda
                    Eksiğin kadar terliyorum
                    Eksiğin kadar soğuk su içiyorum
                    Dokunmadan soluk alıyorum
                    Anlamadan koşuyorum
Aynı yerde duruyorsun
Sürekli beni izliyorsun
Sana baka baka yaşayamıyorum
Gözlerimi kapıtıp dalıyorum
Vurgunla yaşıyorum
                    Hayatlar
                    Geçti
                    Sensizliğimden
Kadınlar
Geçti
Sensizliğimden
                    Bütünüm
                    Sen
                    De
                    Kaldı
Azı
Ben
De
Kaldı
                    Az
                    İle
                    Yetiniyorum
Yok
Kadar
Yaşıyorum
Bıkmıyorum
                    Gecelerde
                    Seni
                    Mi
                    Arıyorum
                    Senden
                    Mi
                    Gitmeye
                    Çalışıyorum
                    Bilmiyorum
Çöpü
Karıştırır
Gibi
Yok
U
Karıştırıyorum
Bulduklarımla
Yaşıyorum
                    Yeterli


01.03.2013

Hiç yorum yok: