24 Mart 2013 Pazar

Aşkın derin sularında yıkandım

 















ksb


Aşkın derin sularında yıkandım
Yürek verdim
Saçımın son teline denk geldi
                    Diplerde yaşadım
                    Hayatı görmedim
                    Sana kaldım
                    Deliler koğuşunun ağası oldum
Yüzdüğüm bütün adalar sen
Yürüdüğüm bütün sokaklar sen
Aldığım bütün derin nefesler sen
Gördüğüm bütün renkler sen
                    Sen kadar ediyorum
                    Sen kadar yaşıyorum
                    Gerisi okunmayan hikaye
Sadece seni biliyorum
Sadece seni tanıyorum
Sadece seni görüyorum
                    Erik ağacı çiçek açıyor
                    Sen sen bakıyor
                    Çocuklar sokakta oynuyor
                    Sen sen bakıyorlar
İmbat dönüp dolaşıp bana geliyor
Sen sen dokunuyor
Ay geceye kocamanlığını yakıyor
Sen sen göz kırpıyor
                    İstanbul erguvanlaşıyor
                    Sen sen kokuyor
                    Bodrum değirmenleşiyor
                    Sen sen dönüyor
Dünya turunu tamamlıyor
Sana kadar geliyor
Bahar heyecanla açıyor
Sana kadar dokunuyor
                    Her şeyi topluyorum
                    Sen kadar etmiyor
Her
Şeyi 
Görüyorum
                    Sen
                    Kadar 
                    Etmiyor
Bütün
Biriktirdiklerim
                    Sen
                    Kadar
                    Etmiyor
Bütün
Yaşadıklarım
                    Sen
                    Kadar
                    Etmiyor
Eğer
Beni
Sensizliğine
Bırakıp
Gidersen
                    Bana
                    Söyleme
Bırak
Sen
Varmışsın
Gibi
Yaşayım
                    Bana
                    Söylersen
Kimse
Kadar
Yaşayamam
                    Hatta
                    Ölemem
Sakın
Bana
Söyleme
                    Sensizliğinde
                    Seni
                    Yaşayıp
                    Mutlu
                    Olayım
Severim

24.03.2013

Hiç yorum yok: