2 Mart 2013 Cumartesi

İnatçı bir bakışın var

 











by GG

İnatçı bir bakışın var
Kendinden kaç katını sürükleyen karınca gibi
                    Kızgın bir geçmişin var
                    Şöminede direnen ıslak odun gibi
Bekleyen bir merhaban var
Avcısından deliğine kaçmış tavşan gibi
                    Durgun bir bekleyişin var
                    Şelaleden söğüt altına gelmiş su gibi
Titrek bir sokağa çıkışın var
Adımları geçmişle prangalanmış mahkum gibi
                    Yaralı bir tenin var
                    Fetihlere direnmiş İstanbul gibi
İflah olmaz bir yüreğin var
Alev alev yanmış tarihin sayfaları gibi
                    Ben
                    Hepsine bütününe talibim
                    Geçmişi geleceği
                    Ait oldukları yere gömerim
                    Arkasından su dökmem
Bakışların
Beni yakamozlayan dolunay
                    Geçmişin
                    Seni bana getiren mihmandar
Merhaban
Benim için karanlığı yaran güneş
                    Bekleyişin
                    Seni bana besleyen armağan
Adımların
İlk taytayında sevdiğine düşen bebek
                    Tenin
                    Bana toprak kokusu sonrası gökkuşağı
Yüreğin
Beni yeniden doğuran ana
                    Ben
                    Buradayım
İstersen
Tam
Karşında
İstersen
En
Dibinde
                    Geçmişinde
                    Kalmak
                    İstiyorsan
                    Kal
Bugün
Olmak
İstiyorsan
Buradayım
                    Yaralarına
                    Tuz
                    Basmak
                    İstiyorsan
                    Kal
İyileşmek
İstiyorsan
Buradayım
                    Sokağa
                    Çıkmak
                    İstemiyorsan
                    Kal
Yeniden
Doğmak
İstiyorsan
Buradayım
                    Burası
                    Neresi
                    Diyorsan
Susarım


02.03.2013

Hiç yorum yok: