17 Mart 2013 Pazar

Şeytan aldı götürdü

 












ksb


Şeytan aldı götürdü
Her seferinde sattı
Geceler uykusuz kaldı
Gündüzler kıskandı
                    Kaç geceyi sabahladım
                    Karanlığa mum yaktım
                    Sohbetleri uzattım
                    Dokunuşları sıvazladım
Yalnızlığın çırasını alevledim
Boş sokakları arşınladım
Dalga kokusuna vardım
Tek kişilik oturdum
                    Martılarla tost yedim
                    Onlara bira ısmarladım
                    Hayata şerefe yaptım
                    Onlar uçtu ben uçamadım
Kaldığım yerdeyim
Geçtiğim yerler uzak
Oturduğum masadayım
Diğer sandalyeler uzak
                    Kaç kişi başladık
                    Hayat çizgisini
                    Kaç kişi yürekledik
                    Bilinmez
Rakı kalabalık sofrasında
Cümleleri uzattık
Geceleri fondipledik
Yalnızlığa uzandık
                    Kaç kişi bildik
                    Dokunduklarımızı iz ledik
                    Sırtımızda taşıdık
                    Tek başına yere yığıldık
Git demek kolay
Kal demek olay
Gittin mi yalnızlığına
Kalabalığı peşine takma
                    Şeytan
                    Aldı
                    Götürdü
Her
Seferinde
Sattı
                    Gecelerde
                    Yok
                    Satıyorum
Gündüzlerde
Yalnızlığımla
Dolaşıyorum
                    Hayatı
                    Ekinoksluyorum
Kendimi
İkiye
Bölüyorum
                    Birini
                    Şeytan
                    Satıyor
Diğerini
Kendime
Saklıyorum
                    İyi
                    Ki
                    İkizlerim
Daha
İyi
Ki
Yükselenimde
İkizler
                    Diğerlerimde
                    Bana
                    Kalıyor
Tek
Başına
Kalabalığım
                    Rakıkalabalık


17.03.2013

Hiç yorum yok: