18 Nisan 2013 Perşembe

Yüreğimin bağı çözülmüş

 














by GG



Yüreğimin bağı çözülmüş
Oturdum bağladım
Bir daha kalkamadım
                    Oturduğum yerde sıçıyorum
                    Aynı yerde yiyiyorum
                    Fark etmiyor
Oturduğum yerde yatıyorum
Aynı yerde uyanıyorum
Fark etmiyor
                    Oturduğum yerde zıplıyorum
                    Aynı yerde düşüyorum
                    Fark etmiyor
Oturduğum yerde ağlıyorum
Aynı yerde gülüyorum
Fark etmiyor
                    Oturduğum yerde dalıyorum
                    Aynı yerde vurgun oluyorum
                    Fark etmiyor
Oturduğum yerde seviyorum
Aynı yerde ayrılıyorum
Fark etmiyor
                    Oturduğum yerde sevişiyorum
                    Aynı yerde sigara yakamıyorum
                    Fark etmiyor
Oturduğum yerde kendime dokunuyorum
Aynı yerde boşalıyorum
Fark etmiyor
                    Ne
                    Bok
                    Yersen
                    Ye
Fark
Etmiyor
                    Bütün
                    Sifonlar
Aynı
Kanala
Gidiyor
                    Kokusu
                    Yadigar
                    Kalıyor
Ne
Bok
Yersen
Ye
                     Fark
                     Etmiyor
Bari
İyi
Bok
Ye
                    Boktan
                    Hayat


18.04.2013

Hiç yorum yok: