27 Nisan 2013 Cumartesi

Kollarını açmış ağaç gibi

 










 
ksb

Kollarını açmış ağaç gibi
Tenini sermiş deniz gibi
Özgürlüğe kanatlanmış martı gibi
Yüreğini derinlemiş ada gibi
Bir köşede duruyorum
Gelip geçene bakıyorum
                    Dar zamanlarda görünüyorum
                    Bol anlarda hatırlanmıyorum
Uzun yolların molasıyım
İçiriyorum dinlendiriyorum
Kendine getiriyorum
Yola bırakıyorum
                    Ait olamıyorum
                    Her şeyimi veriyorum
                    Sahip olamıyorum
                    Bütünümü sunuyorum
Gün yüzü görmemiş tenlere
Gece yarısı doğuyorum
Dert kuyusuna düşmüş yüreklere
Kova olup yukarı çekiyorum
Ben kuyunun başında kalıyorum
Onlar el sallamadan gidiyor
                    Bir köşede duruyorum
                    Gelip geçene bakıyorum
Güneş ışığında görünmüyorum
Hain puslu havalarda görünüyorum
Her dokunuşta azalıyorum
Kendi kendime şarj oluyorum
                    Masaların meşhur mezesiyim
                    Gecelerin aranılan sandalyesiyim
                    Yangınların itfaiye eriyim
                    Kuraklıkların sağanağıyım
Aynı
Köşede
Duruyorum
                    Ceplerime
                    Hiç
                    Dolduruyorum
Gelip
Geçene
Bakıyorum
                    Seçmeden
                    İçime
                    Alıyorum
Sen
De
Ne
İç
Varmış
Demekten
Kendimi
Alamıyorum
                    İstiap
                    Haddimi
                    Aşıyorum
Dikkat
Tehlikeli
Madde
Oluyorum
                    Bildiğiniz
                    Köşede
                    Duruyorum


27.04.2013

Hiç yorum yok: