30 Nisan 2013 Salı

Sırtımda ayak izleri















ksb

Sırtımda ayak izleri
Yüreğimde zımba telleri
Tenimde geçenlerin gölgeleri
Ellerimde geçmişin yaşları
                    Bakışlarımda yangın külleri
                    Kalışlarımda gitme arzuları
                    Gündüzümde gece telaşları
                    Gecemde dolunay efsaneleri
Kahvemde gece isyanları
Rakımda göz yaşı damlaları
Harflerimde sağanak buğuları
Kelimelerimde uzak yaraları
                    Adımlarımda çekme gölgeleri
                    Sokaklarımda çıkmaz sobeleri
                    Deniz kenarımda sis dalgaları
                    Martılarımda hayal damgaları
Gölgemde kalabalık karanlıkları
Anlayışlarımda darbe postalları
Düşüncelerimde inme fantezileri
Paylaşımlarımda bitkisel solmaları
                    Sigaramda suskunluk dumanları
                    Avucumda yalnızlık kokuları
                    Dudaklarımda çöl isyanları
                    Burmunda pes hızmaları
Dünümde saatli maarif yaprakları
Yarınımda hiç bekleme cevapları
Bugünümde an solukları
Anımda budur mantraları
                    Gidiyorum
                    Bütün
                    Dokunduklarım
                    Ceplerimde
Ceplerim
Delik
                    Gidiyorum
                    Bütün
                    Anlayışlarım
                    Sırt
                    Çantamda
Sırt
Çantam
Delik
                    Gidiyorum
                    Bütün
                    Sevgiler
                    Paçalarımda
Paçalarım
Delik
                    Gidiyorum
                    Bütün
                    Kalışlarım
                    Şortumda
Şortum
Delik
                    Gidiyorum
Duma
Duma
Dum
                    Uzadum


30.04.2013

Hiç yorum yok: