25 Nisan 2013 Perşembe

Suretsiz bakışların

 













by FE


Suretsiz bakışların
Arka kapalı kalışların
Toz ten grilerin
Lacivert altı sabahların
İlk vapur aydınlığının
Tekerlemelerinde yürüdüm
Zamansız büyüdüm
                    Bir çok şehire gittim
                    Sayısız odalara girdim
                    Gereksiz kelimeler harcadım
                    Tenimi serpiştirdim
Bir bakış bir dokunuş
Bir dalış bir kucaklayış
Bir anlam bir derinlik
Aradım durdum
Buldukça buldum
                    Görünmeyen boşluğu
                    Tıpalayamadım
Ne kadar büyükmüş ki
Yüzlerce insana
Bol geldi
Oysa yaz yağmuru damlasıydı
                    Yüreğimi görünmeyene bıraktım
                    Suretimin altına tenimi konuşladım
                    Karacakaranlık gecelerde
                    Benmişim gibi daldım
                    Yüreksizdim vurgun yedim
                    Aldırmadım sarardım
Loş pantoneli odalarda
Değerli insanların anlarında
Bile gide arşınladım
Bir karış uzamadım
                    Çift taraflı mont oldum
                    Bir tarafı yürekli
                    Diğer tarafı tenli
Tenli tarafım
Güneşle soldu
Kuraklıkla yaşlandı
Rüzgarla dövüldü
Tarumar oldu
                    Yürekli tarafım
                    Cillopları kıskandırdı
Bıkmadım aramadım yaşadım
Nehire düşmüş yaprak gibi
                    Bilmediğim
                    Deltaya
                    Aktım
Tek
Başıma
Biriktirdim
Kalabalıklarla
Harcadım
                    İnsanlarım
                    Çoğaldı
                    Tenim
                    Azaldı
Dokunuşlarım
Soldu
Bakışlarım
Flulaştı
                    Durmadım
                    Bitmedim
Bitmeme
Durmama
Cezasına
Çarpıldım
                    Bir
                    Sigara
                    Yaktım
Dumanından
Sıfırlar
Yaptım
                    Hayatı
                    Gördüm
Tek
Tarafı
Kalmış
Eski
Montumla
Dolaşıyorum
                    Acılar
                    Yarım
                    Kalmışlar
                    Kızgınlıklar
                    Bıkkınlıklar
Edepsizlikler
Dargınlıklar
Vazgeçmişlikler
Geceler
                    Alıyorum
Ustam
Ölmüş
Ben
Hala
Yaşıyorum


25.04.2013

Hiç yorum yok: