21 Nisan 2013 Pazar

Gecenin sabahına oturdum



















ksb


Gecenin sabahına oturdum
Geçmişten kalan sigarayı yaktım
Dumanını bugüne üfledim
                    Dönmez oldum düne
                    Gitmez oldum yarına
An içinde doğdum
An içinde yaşıyorum
Gerisini olduğu yere bırakıyorum
                    Kanatsız uçmuşum
                    Kulaçsız yüzmüşüm
                    Nefessiz dalmışım
Hayatın
Her taşını kaldırmışım
Üstündekiler yetmemiş
Altındakilere dokunmuşum
                    Bütün diyarla gitmişim
                    Hepsinde bir masam
                    Bir kaç cümlem olmuş
                    Her gittiğimde
                    Sandalyem beni beklemiş
                    Cümlem masada kalmış
Her insana gitmişim
Hepsinde bir dokunuşum
Bir çok kelimem olmuş
İhtiyaç halinde bulunmuş
Her geldiklerinde
Harflerim kelimelerim cümlelerim
Doknuşlarım anlayışlarım
Dinleyişlerim sarılışlarım
Bildikleri yerde beklemiş
                    Rüzgara karşı uçmuşum
                    Dalga üzeri yüzmüşüm
                    Siyah derine dalmışım
Dönmez
Oldum
Düne
                    Gitmez
                    Oldum
                    Yarına
An
İçinde
Doğdum
                    An
                    İçinde
                    Yaşıyorum
Gerisini
Olduğu
Yere
Bırakıyorum
                    Önüme
                    Arkama
                    Bakmıyorum
İçime
Bakıyorum
                    Gidebildiğim
                    Kadar
                    Gidiyorum
Susabildiğim
Kadar
Susuyorum
                    Anlıyorum
                    Artık
                    Anlatmıyorum
Susma
Hakkımı
Kullanıyorum
                    Pus


21.04.2013

Hiç yorum yok: