2 Nisan 2013 Salı

Hayatımın camına

 









ksb


Hayatımın camına
Bir hayat sonra geleceğim
Yazısını astım
Kapıya kapattım
                    Gidiyorum gidilmemişlere
                    Yürüyorum izsiz yalnızlıklara
                    Varıyorum varılmamışlara
Ağacın altına yaprakların gölgesine
Bedenimin ruhumun ilk haline bırakıyorum
Dokunulmamış çizilmemiş
                    Öncenin üzerine çiziyorum
                    Açılmamış mektup gibi bırakıyorum
                    Sıfırlanıyorum
Yapmam yapmaman yok
Bilmem bilmemem yok
Anlamam anlamamam yok
Dokunmam dokunmamam yok
                    Yok kadar bütünüm
                    Hiç kadar anlamlıyım
Benden ötelerde ben kadarım
Hayattan ötelerde bir kadarım
                    Burası hep ilkbahar
                    Her gün çiçekler açıyor
                    Yapraklar ışık oyunlarında eğleniyor
Toprak kendi gibi kokuyor
Yağmur kendi gibi ıslatıyor
Gece kendi gibi yatıyor
Güneş kendi gibi uyanıyor
                    Yalnızlığın gizli bahçesinde
                    Kendimle dolaşıyorum
                    Buram buram soluyorum
                    Kendimi taçlandırıyorum
Yazı hala camda kendini okutuyor
İnsanlar bir hayat kaç gün sürer acaba diyor
Kağıt
Sararıyor
Ama
Hala
Okunuyor
                    Her
                    Zaman
                    Geri
                    Dönmüştü
                    Deniyor
Gülcemalime
Bu
Kadar
Bakılmamıştı
                    Yüreğime
                    Bu
                    Kadar
                    Göz
                    Değmemişti
Kağıt
Hala
Duruyor
Ne
Gün
Döneceğim
Hesaplanıyor
                    Ne
                    Kadarımı
                    Vermişim
                    Ki
                    Hiç
                    Bitmeyecek
                    Gitmeyecek
                    Zannetmişler
Yazı
Hala
Duruyor
                    Gölgesi
                    Hayata
                    Vuruyor


02.04.2013

Hiç yorum yok: