3 Nisan 2013 Çarşamba

Yalnız iskele kucağında

 
















ksb


Yalnız iskelenin kucağında
Baharın davetkar kokusunda
Sazların rüzgar oyunlarında
Semaverin odun dumanında
                    Ördeklere atılan ekmeklerde
                    Gölün sakin sessizliğinde
                    Ağaçları patlatmış çiçeklerde
                    Gölden seken ışık seslerinde
Renklerin birbirleriyle sevişmelerinde
Geceden uzaklaşmış gündüzde
Dalların kuş seslerinde
Ağaçların selam verişlerinde
                    Yaprakların güneş banyosunda
                    Gölün karşı kıyıya uzanışlarında
                    Rüzgarın suyu gıdıklayışlarında
                    Eski evin kokusu bulutlarda
Tabelada Ankara
Otobandan bağ evi yamacına
Bahara uzatılmış ayaklarda
Çayın yorgunluğu buharlaştıran yudumunda
İstanbul uzağıında
Denizsiz şehrin merhabasında
                    Büyük asfaltların yordamıyla
                    Canın istediği molalarında
                    Küçük köylerin yakınlığında
                    Tünellerin kıvrımlarında
                    Yeniden doğuş çıkışlarında
Akrabalarını kaybetmiş
Yol kenarı ormanlarında
İstanbul dan Ankara
Hafta sonu yolculuğunda
Şiirlere verilen arada
Yine döndüm sana İstanbul
                    Göçmen
                    Kuşlar
                    Gibi
Ruhuma
Geldiğinde
Senin
Yolunu
Bulamam
Diye
                    Tenimden
                    Parçalar
                    Dökerek
                    Senden
                    Gidiyorum
Gece
Birbirini
Bıcaklamış
Sabah
Kucaklaşmış
Çiftler
Gibi
                    Beni
                    Ne
                    Kadar
                    Yorarsan
                    Yor
Kızdırırsan
Kızdır
Sabah
Seni
Kucaklamak
İstiyorum
                    İstanbul
                    Aşk
                    Gibisin
İnsana
Kendini
Kaybettirirsin
                    İşte
                    Yine
                    Gittim
                    Geldim
Sanki
Umrunda


03.04.2013

Hiç yorum yok: