11 Nisan 2013 Perşembe

Kalamış sokaklarında

 











ksb


Kalamış sokaklarında
Bir ıslık şarkısında
Deniz rengi çağrısında
Çocukluğumu sektire sektire gidiyorum
                    Bahariye sinemalarında
                    Reis in potinlerinde
                    Kır pidesi yumuşaklığında
                    Küçük adımların hızında
                    Moda ya doğru gidiyorum
Pantalonum askıların kıskaçında
Kız lisesi çıkışında
Servis soförleri uzağında
Kemalin yeri sandalyelerinde
İlk heyecanlar durağında
Tecrübesiz kelimelerimi doğuruyorum
                    Posta kutusuna atılan
                    Bir arkadaşına sıkıştırılan
                    Mektupların yolculuğunda
                    İlk buluşma havasında
                    O ağacın altında bekliyorum
Gelmemesinden çok
Gelmesinden korkuyorum
Kaç kilometre sonra
Elimi eline çarptıracağımı bilmiyorum
Cebimdeki paradan daha fazla
Yer içersek ne olur
Onu da bilmiyorum
                    Sanki bir daha bırakmamacasına
                    Elini tutuyorum yüzüne bakamıyorum
                    Çekmiyor içimden zıplıyorum
Beş rakamlı ev telefonumu veriyorum
Her telefonu koşa koşa ben açıyorum
Bir kere yetişemesem
O arıyor
Nasıl denk getiriyor bilmiyorum
                    Süreyya locasına
                    İki aşk filmi bileti alıyorum
                    Utancımdan öpemiyorum
Şimdi dudaklarım arsız
Tenim cambaz
                    Ellerim uzak
                    Gecelerim tuzak
Ne
Zaman
Büyüdüm
Ne
Zaman
Bıktım
Bilinmez
                    Artık
                    Kız
                    Lisesi
                    Oldu
                    Karışık
Artık
Servis
Şoförleri
Benden
Küçük
                    Artık
                    Evde
                    Telefon
                    Var
                   
                    Yok
                    Mu
                    Bilmiyorum
Artık
Kemalin
Yerine
Yalnız
Gidiyorum
                    Ayaklarımı
                    Denizin
                    Dibindeki
                    Çocukluğuma
                    Uzatıyorum
Kendime
Mektup
Yazıyorum
Göndermiyorum
                    Ne
                    Heyecanım
                    Kaldı
Ne
De
O
Ağacın
Altı
                    Büyüdüm
                    Dudaklarım
                    Arsız
                    Tenim
                    Cambaz
O
Kızlar
Nasıllar


11.04.2013

Hiç yorum yok: