27 Nisan 2013 Cumartesi

Bütün kapılardan geçtim

 















ksb


Bütün kapılardan geçtim
Saz oldum caz oldum
Sonbahara yeşil oldum
Göçmen kuşun kanadına tutundum
Terk-i diyarları turladım
                    Harf oldum
                    Kelime oldum
                    Cümle alem oldum
                    Kimi zaman s
                    Kimi zaman k kadar kaldım
                    Hiçliği kucakladım
Kutu kutu pense oldum
En sevdiğim misketimi
Arkadaşıma verdim
Kurt oldum kurtardım
Ebelendim
Çıkmaz sokak şarkısının
Sol anahtarı oldum
                    Hep dinledim anladım
                    Hep bildim anlattım
                    Ansiklopedi serisinin
                    Basılmamış sayısında kaldım
Topaçın ipini ayağıma bağladım
Kendim çektim kendim döndüm
Başımda sokakların izleri
Yüreğimde mangal külleri
                    O şehir benim
                    O oda senin
Küçük kıyı azgın dalga
Uzun mendirek kısa tabure
Tahta masa mum gece
Dolaştım durmadım
Başladığım yere
Kendime döndüm
                    Harflerimi
                    Üst
                    Üste
                    Dizdim
Üzerlerine
Kelimelerimi
Örttüm
                    Cümlelerimi
                    Yaktım
                    Isındım
Adımlarımı
Birbirine
Ekledim
                    Dünyayı
                    Karışladım
Alamadım
Verdim
                    Ben
                    Kimseyi
                    Yenemedim
Ellerimde
Acı
Çizgiler
                    Yüreğimde
                    Alçak
                    Sürünüşler
Adımlarımda
Geri
Dönülmez
Levhalar
                    Söylenmeyen
                    Çıkmaz
                    Sokak
                    Şarkısının
Sol
Anahtarıydım
                    Söylenmedim
Anahtarım
Alındı


27.04.2013

Hiç yorum yok: