7 Nisan 2013 Pazar

Vapurun pürtelaş dumanı


















ksb


Vapurun pürtelaş dumanı
Kız Kulesi ni kesiyor
Yunusların dalgacı dalışları
Lüferleri korkutuyor
                    Balıkçının lüx lambası
                    Yakamozları ısıtıyor
                    Gecenin karanlık acelesi
                    Sarayburnu nu gölgeliyor
Vapur denizi döve döve
Dandik Karaköy iskelesine koşuyor
Kız kulesi nin balkonunda
Gençler efsaneleri gıdıklıyor
                    Ben Salacak balıkçılar kahvesinde
                    Tabureyi bastırıyorum
                    Biraz sonra gelecek
                    Tanımadığımı bekliyorum
Sigaramın filitresi yanıyor
Kültablası itfaiye oluyor
Kahvemin içini ısıtan
Tabii kanyak sırıtıyor
                    Ben tanımadığımı bekliyorum
                    Nasıl tanıyacağımı bilmiyorum
Ben de bir fotoğrafı yok
Aramızda gidip gelen satır yok
Öyle birisi var mı haberim yok
Ama geleceğini biliyorum
                    Tanımadığımı ısrarla bekliyorum
                    Çok cepli montum sayesinde
                    Durmadan tabii kahve içiyorum
                    Bir de ıhlara brendisi vardı diyorum
Bir kadın geliyor
Bana bakarak karşı tabureyi bastırıyor
                    Tanımadığımın kadın mı
                    Bilmiyorum bekliyorum
Bir kahve söylüyor
Kahve geliyor
Benden tabii istediğini anlıyorum
Ama nasıl istediğini anlamıyorum
                    Kahvesini
                    Isıtıyorum
Balıkçının
Lüx
Bakışını
Gözüme
Alıyorum
                    Bana
                    Sonra
                    Açmam
                    Gerektiğini
                    Hissettiren
                    Bir
                    Mektup
                    Uzatıyor
Konuşmuyoruz
Kahve
İçiyoruz
                    Tanımadığım
                    Kadını
                    Hala
                    Tanımıyorum
Tek
Tanıdığım
Mektup
                    Kahvesini
                    Bitiriyor
                    Ve
                    Kelimesiz
                    Gidiyor
Mektubu
Okumadan
Yakıyorum
                    Tanımadığım
                    Kadını
                    Beklemeye
                    Devam
                    Ediyorum
Son
Vapur
Biraz
İleriden
Geçiyor
                    Ben
                    Ondan
                    Önce
                    Kadıköy
                    De
                    Oluyorum
Beklemiyorum
                    Gitmeyeceğim
                    Yere
                    Gidiyorum


07.03.2013

Hiç yorum yok: