20 Nisan 2013 Cumartesi

Durmadağan gecelerin










 
ksb

Durmadağan gecelerin
Tarumar karacaaydınlıklarında
Bir ten vakti
Ten femuarını açarken
Yüreğim sıkıştı hayata
Terim soldu çarşafa
                    Karakaldım denize
                    Yosun sardı içime
                    Güz akşam oldu çümleme
                    Kırık harfler kaldı aleme
Ten gevezeleri haftasında
Tenim karanlıkborsa
Yüreğimin aşkı kapalı
Tennala gecelerinde
Dokunuşlarım yangın acılı
                    Yatağımın kepengi inik
                    Deplasmanlarda ikilik
                    Kal bakışlı gecelerde
                    Adımlarım bildik
                    Sokaklar teklik
Ihlamur ağacından sola saparken
Kokusu peşime takıldı
Deniz kenarına girerken
Dalgası ayağıma dolandı
                    Dolamalı hayat
                    Kan rengi gecelere
                    Boş dizgin uzanmalı çekyat
                    Gel de bakışlarını uzat
Tenmatik dolabına
Çizik harflerimi attım
Düşmedi tenledim
Küt diye ikize uzandım
Dikiz aynısının köründe kaldım
                    Kaç geceye sabah cezası verdim
                    Ecnebi sokaklara gidişimi bıraktım
                    Mahalleme tenhada döndüm
                    Anahtarı deliğine buyur ettim
                    Evdeyim
                    Duşta sigara içiyorum
Nereden başladım
Nerelere geldim
Neler hayal ettim
Neler gerçekleştirdim
                    Git
                    Baba
                    Türbesine
                    Kalışlarımı
                    Bağladım
Gündüzlere
Dayanamadım
Gecele
Kaçtım
                    Aslında
                    Kaç
                    Tım
Bir
Rakam
Tuttum
                    Yanına
                    Bir
                    Harf
                    Ekledim
Sıfırla
Çarptım
                    Bana
                    Kalanı
                    Hesapladım
Dondurmam
Sıcak
Bakışlarım
Ancak
                    Dokunuşlarım
                    Mutedil
                    Hayat
                    Tenorman
Deliler
Akıllandı
                    Ben
                    Hayatın
                    Köşesinde
                    Tek
                    Yürek
                    Üstü
                    Cezalarda
Dibe
Kaçtım
                    Aslında
                    Kaç
                    Tım


20.04.2013

Hiç yorum yok: