18 Nisan 2013 Perşembe

Beni yelkenli yaptın










by BG


Beni yelkenli yaptın
Rüzgarımı aldın
Limana bıraktın
                    Beni kuş yaptın
                    Kanatlarımı aldın
                    Toprağa bıraktın
Beni topaç yaptın
İpimi aldın
Ters bıraktın
                    Beni ağaç yaptın
                    Baharımı aldın
                    Çiçeksiz bıraktın
Beni güneş yaptın
Sıcaklığımı aldın
Ayazda bıraktın
                    Beni lamba yaptın
                    Işığımı aldın
                    Karanlıkta bıraktın
Beni deniz yaptın
Mavimi aldın
Çöle bıraktın
                    Beni ayak yaptın
                    Adımlarımı aldın
                    Gidişsiz bıraktın
Beni göz yaptın
Bakışlarımı aldın
Kapalı bıraktın
                    Beni el yaptın
                    Tutuşlarımı aldın
                    Parmaksız bıraktın
Beni ten yaptın
Hislerimi aldın
Dokunuşsuz bıraktın
                    Beni
                    Yürek
                    Yaptın
Aşkımı
Aldın
                    Nefessiz
                    Bıraktın
Sesimi
Çıkarmadım
                    Olmayanla
                    Yaşamasını
                    Olmayanı
                    Kendim
                    Üretmesini
                    Öğrandim
Rüzgarım
Yoksa
Küreklerim
Var
                    Denizim
                    Yoksa
                    Yağmurlarım
                    Var
Ellerim
Yoksa
Kelimelerim
Var
                    Beni
                    İnsan
                    Yaptın
Dostlarımı
Aldın
                    Beni
                    Yalnız
                    Bıraktın
Bunu
İyi
Yapmadın
                    Beni
                    Kızdırdın
Ama
Merak
Etme
...


18.04.2013

Hiç yorum yok: