19 Nisan 2013 Cuma

Bitmek bilmeyen loş gecenin

 

















ksb


Bitmek bilmeyen loş gecenin
Başlangıç saatlerinde
Adım adım silinen sokakların
Denize kavuşmalarında
                    Karaya uzanmış teknenin
                    Rüzgarlı göz yaşlarında
                    Ahlaksız karabatakların
                    Dalgalara dalışlarında
Yaprakların gölgesinin
Birayı gıdıklayışlarında
Ufuktaki adanın
Göz kırpışlarında
                    Gündüzü silmek için
                    Sahilin kokusuna uzandım
                    Geceye bir bira kala
                    Hesabı istedim
Kıyıdan yürüdüm geceye
Yeni bilinmeyenlere
                    Rakı merhabası tokadında
                    Havanın karardığını anladım
                    Şamar oğlanına döndüm
                    Uzaktaki göze takıldım
                    Aslında çapariydim
Rakılarımız yakınlaştı
Kelimelerimiz birbirine karıştı
Bakışlarımız aşinalaştı
Bu geceye ikimiz yakıştı
                    Yüreğim yine kızdı
                    Yine mi dedi
                    Tenim sana ne diye fısıldadı
                    Onları kendi haline bıraktım
                    Kendimi geceye
Bitmek bilmeyen gece oyunlarında
Hatırasını öldüren güneş ışıklarında
Bir
O
Geceye
Bir
Bu
Geceye
İntiharlarında
                    Bitmek
                    Bilmeyen
                    Bitenlerin
                    Sığlıklarında
Bazen
Bir
Gece
Sonra
Derinleşen
Sürprizlerde
                    Sabaha
                    Kalan
                    Kelimelerde
Yaz
Yaz
Dedi
Yüreğim
                    Arasıra
                    Da
                    Eski
                    Yazdıklarına
                    Bak
Hepsi
Benim
Be
Yüreğim
                    Bazen
                    Seninle
                    Bazen
                    Sensiz
Issız


19.04.2013

Hiç yorum yok: