12 Nisan 2013 Cuma

Elif elif kokuyorum

 












ksb


Elif elif kokuyorum
Lüle lüle ağlıyorum
İstanbul erguvanlarında yüzüyorum
Fragmanlarda boğuluyorum
                    Ellerimle yıldızları siliyorum
                    Lacivert gecelerde ölüyorum
                    İskeleye ulaşamıyorum
                    Filikaya mahkum oluyorum
Ekmek arası yaşıyorum
Lambasız sokaklarda yürüyorum
İnsafsız kelimelerde kayboluyorum
Falancalarla dolaşıyorum
                    Erken sabahlara kalıyorum
                    Lal loşluğunda bekliyorum
                    İğde ağacına asılıyorum
                    Fırtına biçiyorum
Eskiler alıyorum
Lapa lapa gidiyorum
İnatçı dakikaları sayıyorum
Florasan altında uyuyorum
                    Ecnebi tenlerde eksiliyorum
                    Lütfensiz bakışlarda çiziliyorum
                    İzsiz dokunuşlarda flulaşıyorum
                    Firkete arasında nefes alıyorum
Erik tenime tuz basıyorum
Longozda ağacın altına uzanıyorum
İsyan bayrağını topluyorum
Fotoğraflarda gözüküyorum
                    Eski
                    Laflar
                    İflasının
                    Fotoromanında
Ellerim
Lale
İntiharı
Fırkasında
                    Emellerim
                    Loş
                    İsyanların
                    Firarında
Edepsiz
Lanetlerin
İsteksiz
Fularında
                    Engelsiz
                    Logarın
                    İstemsiz
                    Frikiklerinde
En
Lüzumsuz
İnsanların
Figüranıyım


12.04.2013

Hiç yorum yok: