12 Nisan 2013 Cuma

Pürtelaş rengi gecenin

 













 
ksb

Pürtelaş rengi gecenin
Acı laci sokaklarında
Boş bir küfenin
Sırtımı gıdıklamalarında
Dünüm yarınım kimsesiz
Her adımım bugün
                    Bugün kadar gidiyorum
                    Bugün kadar kalıyorum
Geçmişi silmiyorum
Kendi haline bırakıyorum
Geleceği yazmıyorum
Kendi haline bırakıyorum
                    Bugün  acıkıyorum
                    Bugün yemek yiyorum
                    Bugün flulaşıyorum
                    Bugün netleşiyorum
Bugünün adımlarını
Düne çelmeletmiyorum
Bugünün nefeslerini
Yarına almıyorum
                    Bugünün içindeki
                    Bir an sadece bir an
                    Yüzüm gülüyorsa
                    Onu 24 saat yerine sayıyorum
Mutlu mavi dokunuşların
Kırmızılaşan gecelerinde
Mum ışığı renginde
Birbirine yağan tenlerde
Yatakda yalnızsanız
Yoktur bir mesela
                    Dünün dokunuşları
                    Yatağın etrafında dolaşıyorsa
                    Ne kadar ne kadar olsa
                    Bütün gece boşuna
Bugün
Kadar
Yaşamadığında
                    Bir
                    Yanın
                    Dün
                    De
                    Kaldıysa
Ne
Kadar
Seversen
Sev
Eksik
Gelir
                    Bugünün
                    Sevgisini
                    Yarında
                    Çoğaltma
                    Çalışmalarında
Bugün
Ne
Kadar
Seversen
Sev
Eksik
Kalır
                    Bugün
                    Doğduk
                    Bugün
                    Ölüyoruz
Bugün
Sevişiyoruz
Bugün
Çocuğumuz
Oluyor
                    Kimmiş
                    Bu
                    Bugün


12.04.2013

Hiç yorum yok: