28 Nisan 2013 Pazar

Kaldım hiçlik soluk

 









ksb

Kaldım hiçlik soluk
Yüreğim kırık dökük
Tenim çizik silik
Pusulam hayata karşı
                    Benli sensiz
                    Yürüdüğüm günlerde
                    Yıktım doğrularımı
                    Kaybolmuş değerlerde
Dünden ayrı yarından ayrı
Parçaladım anlamsız dokunuşlarımı
                    Kırçiçeği tarlası nefeslerinde
                    Çektin mi içine en derin maviyi
                    Hayat ötesinde yaşamalı
                    Senli benli mücizelerde
Kim çakılmış ki ben gitmeyim
Başladığım yere dönmeyim
Karanlığın içindeki kırmızıya
Birlikte dalmayayım
                    Dünden ayrı yarından ayrı
                    Parçaladım anlamsız dokunuşlarımı
Derinin en lacivertinde
Kaybolmuşluğun en hiçliğinde
Yalnızlığın en kendisinde
Bir nefes alınır ilk olur son olur
                    Inga ile başlayan hayat
                    Sen durma keyfine bak
                    Alırım sevdalarımı koynuma
                    Uzanırım karanlığın dibine
Kırçiçeği
Tarlası
Nefeslerinde
                    Çektin
                    Mi
                    Içine
                    En
                    Derin
                    Maviyi
Hayat
Ötesinde
Yaşamalı
                    Senli
                    Benli
                    Mucizelerde
Dün
Yarın
Hayattan
Uçsuz
                    Uçuruma
                    Bıraktım
                    Anılarımı
Sevdalılara
Derin
Olsun
Sonsuz
                    Hoşçakal


28.04.2013

Hiç yorum yok: