30 Nisan 2013 Salı

Yüreğim sağanak

 














Yüreğim sağanak
Tenim çöl
Adımlarım devrik
Harflerim karışık
                    Solum çıkmaz
                    Sağım karanlık
                    Önüm dar
                    Arkam sobe
Gidişlerim yalnız
Kalışlarım kalabalık
Sigaram dumanlı
Rakım buzlu
                    Sabahım erken
                    Gecem geç
                    Dokunuşum kuru
                    Bakışım flu
Anlayışım darbeli
Dinleyişim matkaplı
Susuşum acılı
Kelimelerim pul biber
                    Kucağım ıslak
                    İçim dımdızlak
                    Kollarım yamalı
                    Ellerim tereyağlı
Gözlerim elalı
Boyum belalı
Ayaklarım yalınlı
Kirpiklerim damlalı
                    Burada
                    Kalmamalı
                    Yollara
                    Çıkmalı
Düşlerden
Düşmeli
Gerçeklere
Konmalı
                    Tenim
                    Komalı
                    Yüreğim
                    İnmeli
Dokunuşlarım
Şaibeli
Suretim
Hileli
                    Bana
                    Bakmamalı
                    Yanımdan
                    Geçmeli
Bana
Kalmamalı
Önüme
Yürümeli
                    Sirkeydim
                    Büyüdüm
Bittim
Gittim


30.04.2013

Hiç yorum yok: