19 Nisan 2013 Cuma

Yorgun derenin

 






ksb


Yorgun derenin
Yaşlı teknelerin
Olmuş balıkçıların
                    Öğlen şarabından
                    Etrafını kedilerin renklendirdiği
                    Akşam mangalına uzandım
Sadece balık tutularak
Hayatın dibine varılacağını öğrendim
                    Boşuna sokaklarda yürümüşüm
                    İnsanlara koşmuşum
                    Olmayanımı bile vermişim
Anlayışlarımı paylaşmışım
Anlamsızları dinlemişim
Tenimi yüreğimi açmışım
İnsafsızlığın ortasında kalmışım
                    Oysa balık tutmalıymışım
                    Sabahın gelmediği saatte
                    Tekneme okşayarak binmeliymişim
Denizin ortasına yatıp
Oltamı uzatmalıymışım
Rastgele
                    İllaki mangala kadar
                    Rast gelir deyip
                    Daha kimse uyanmadan
                    Karaya çıkmalıymışım
Hep yanlarından
Gülümseyerek geçerdim
Köpek öldüreni
Şato da gibi içişlerine imrenirdim
                    Bir kaç defa ikram ettiler
                    Utancımdan ne dinledim
                    Ne de anladım yudumladım
Sadece
Balık
Tutmalıymışım
                    Oltama
                    Hayatı
                    Takmalıymışım
Kimse
Güne
Başlamadan
Bitirip
Kendi
Zamanımı
Yaşamalıymışım
                    Denizin
                    İkramını
                    Kabul
                    Edip
                    Mangalı
                    Yakmalıymışım
Hayatın
Derin
Anlamlarında
Çatlamış
Ellerinizi
Öperim
                    Zaten
                    Koşa
                    Koşa
                    Gelmiş
                    Ama
                    Adettendir
Rastgele


19.04.2013

Hiç yorum yok: