10 Nisan 2013 Çarşamba

Düş yapraklarıyla işlenmiş

 












ksb


Düş yapraklarıyla işlenmiş
Teninin nakışlı kıvrımlarında
Hayatın mutluluklarını keşfederken
Musluğa elini dayamış çocuk gibi
Kana kana seni yudumlarken
                    Sağanak gecelerin gökkuşağında
                    Birbirimize ant içerken
                    Uykularının başucunda
                    İmkansızlığını seyrederken
Üzerimize bir güneş doğar
Tavandan ilkbahar çiçekleri dökülür
Pencereden deniz kokusu süzülür
Bize günaydın olur
                    Çocukluğumuzla kalkarız
                    Gençliğimizle kahvaltıya otururuz
                    Gözlerimizin içinde doyarız
                    Elele sokağa çıkarız
                    Veda kelimeleri söyleriz
                    Bizden ayrı yerlere düşeriz
Dakikalar yavaşlar
Saatler aldım verdim yapar
Gün uzar aramıza girer
Sensiz zamanlar kahreder
                    Yirmiüç nisanlar
                    Ondokuz mayıslar
                    Yirmidokuz ekimler
                    Cumada hızaya girer
                    Biz günleri armağan eder
Seninle bir fazla gün için
Takvimlerle pazarlık ederim
Sana dokunacağım bir fazla dakika için
Saatlere rüşvet veririm
                    Seninle kendim kadarım
                    Seninle nefes kadarım
Sensizliği sevmem
Sensiz geçen zamanları hayatımdam saymam
                    Gözlerini
                    Görmediğimde
                    Hayatı
                    Görmem
Sesini
Duymadığımda
Kelimelerimi
Hatırlamam
                    Kokunu
                    Duymadığımda
                    İlkbaharı
                    Bilmem
Şimdi
Yokluğunda
Kendimi
Bilmiyorum
                    Bilinçsiz
                    Adımlarımla
                    Hiçliğe
                    Yürüyorum
Arasıra
Durup
Gözlerimi
Kapatıp
Seni
Kokluyorum
                    Ama
                    Sen
                    Bu
                    Satırları
                    Okuma
Mutluluğunun
Arasıra
Bizi
Sokma
                    Ben
                    Sana
                    Mutlu
                    Bakıyorum
Sen
De
Kendine
Mutlu
Bak

10.04.2013

Hiç yorum yok: