30 Nisan 2013 Salı

Geceye çelme taktım

 





ksb


Geceye çelme taktım
Kahkaha attım
Karalığa ilerledim
Derin lacide durdum
                    Bir kadın beğendim
                    Gözlerimi gönderdim
                    Kendi gözleriyle birlikte geri gönderdi
Yanına gittim
Kelimelerimi özenle seçtim
Cümle içinde gizlice kullandım
Gizi keşfetti
                     Kelimelerim harflerinden fırladı
                     Cümlelerim muradına erdi
Sahile indik
Kayamızı seçtik
                    Yakamoz yüzüne dokundu
                    Gözlerimiz ufukda birbirini buldu
                    Dalgalar içimize doldu
                    Yıldızlar tenimize kavuşdu
Geceyi arkamıza aldık
Adımlarımızı sıklaştırdık
                    Bana gidelim dedi
                    Cevapsız kabul ettim
Anahtarı sokağın başında eline aldı
Kapı açıldı
Kendine benzeyen evi karşıladı
                    Kanapeye oturduk
                    Sigaralarımızı mumla yaktık
Kelimelerimiz birbirine alıştı
Gözlerimize uzun yıllar düştü
Küçüçük eline beni sığdırdı
Kırmızı ruju bana geçti
                    Sabah
                    Oldu
Balkonda
Kahve
İçtik
                    O
                    İşe
                    Gitti
                    Ben
                    Kelimelerime
Ayrılırken
Sarıldık
                    Ters
                    Denizlere
                    Doğru
                    Yürüdük
O
Da
Ben
De
Numaralarımızı
Almadık
                    Yeniden
                    E
                    Hazır
                    Değildik
Tenimde
Kokusu
Kaldı
Gizli
Bölmeme
Sakladım
                    Karanlık
                    Gecelerde
                    Hovardaladım


30.04.2013

Hiç yorum yok: