17 Nisan 2013 Çarşamba

Küçüktük



















ksb


Küçüktük
Kendimizi büyük zannederdik
Hiç bir şey bilmezdik
Dünyanın etrafımızda döndüğüne inanırdık
                    En güzel kızlar
                    En yakışıklı erkekler
                    Biraraya toplandık
                    Komün bir hayat yaşadık
Eski dostum yeni sevgilim
Yeni sevgilim eski dostum olduk
Hayatın her milimini paylaştık
                    Açtık patates haşladık
                    Üç kuruş bulduk gecelere aktık
                    Bir eve kaç kişi sığdığımıza inanamıdık
İstanbul u Kıbrıs ı Bodrum u
Başkentlerimiz yaptık
Gittik geldik bıkmadık
Fotoğraflara albümlere sığmadık
                    Hep beraber gittik
                    Hep beraber kalktık
Aramıza sızanlar oldu
Kafayı yiyenler oldu
Dayananlar bize eklendi
Şaşıranlar elendi
Bazılarımız evlendi
                    Çocuklarımız oldu
                    Ana baba dayı teyze olduk
                    Bizimle birlikte ailemizde büyüdü
Hayatın değişik sokaklarına yayıldık
İllaki bir bahaneyle biraraya geldik
Hiç gitmemiş gibi
Hiç zaman geçmemiş gibi
Yüreklerimizle sarıldık
                    Büyüdük
                    Bir takım değerler bulduk
                    Ya da bulmadık devam ettik
Birbirimize
Bak oğlum
Bu hayat böyle geçmez diyecek
Kadar büyüdük
                    Ayrı ülkelere
                    Ayrı şehirlere
                    Ayrı mahallelere
                    Ayrı sokaklara düştük
                    Ama kopamadık
Sanki aynı ana babadan doğduk
Dna larımızda kendimizi bulduk
Yaşaya yaşaya birbirimize benzedik
                    Bu dalışını tanıyorum
                    Rakıları koyuyorum
                    Anlat bakalım
On dakika sonra beni evden kovacak
Ben iyisi mi şimdi kalkayım
                    Sesindeki harfleri tanıdım
                    Ben de aynı durumdayım
Birbirimizin düşündüğünü değil
Düşüneceğini bile hissettik
                    İyi
                    Ki
                    Birbirimizi
                    Bulduk
İyi
Ki
Hayatın
İnsafsız
Sokaklarında
Birlikte
Büyüdük
                    Doğumda
                    Düğünde
                    Cenazede
                    Birbirimizi
                    Kucakladık
Hayatın
İçinde
Ne
Varsa
İçimize
Aldık
                    Üstüne
                    Kendi
                    Yarattıklarımızı
                    Ekledik
Düş
Olduk
Gerçek
Olduk
Birbirinin
Yüreğine
Dokunan
İnsanlar
Olduk
                    Yavaş
                    Yavaş
                    Eksilmemizi
Orada
Çoğalıyoruz
Diye
Adlandırıyorum
                    Orası
                    Ayağını
                    Denk
                    Al
Yavaş
Yavaş
Toplanıyoruz
                    İyi
                    Ki
                    Birbirimizi
                    Bulduk
İyi
Ki
Hayatımız
Olduk
                    Hepinizi
                    Hararetle
                    Öpüyorum


17.04.2013

Hiç yorum yok: