27 Nisan 2013 Cumartesi

Aşktım da geldim

 













ksb

Aşktım da geldim
Ten hapisanesine kilitlendim
Ellerim dün de kaldı
Tutuşlarım zincirlendi
Yüreğim arafta zindanlandı
Kalışlarım azat edildi
                    Bakışlarıma kör tapa takıldı
                    Dokununuşlarıma belki sarıldı
                    Kucağıma girilmez tabelası asıldı
                    Tenime u dönüşü yapıştırıldı
                    Sabahlarıma loş serpiştirildi
                    Gecelerime hacı kalmaz sallandı
Yaşıyorum
Gece sabah eşitsizliğinde
Nefes alıyorum
Ecnebi odaların lacisinde
Kulaç atıyorum
Kıyıdaki masaların ufuğunda
Kanat çırpıyorum
Yeraltı gürültülerinde
                    Kimsesiz sessizim
                    Kalabalık şimşekliyim
                    Griden haberim yok
                    Uçulmayacak uçlardayım
Çaresizlere
Çare sizsinizlerim
Mutsuzlara
Mut sizsinizlerim
Umutsuzlara
Umut sizsinizlerim
                    Ama sadece diyenim
                    Duyup anlama kısmına
                    Müdahil değilim
Ben
Kendim
Kadar
                    İnsanlar
                    Kendileri
                    Kadar
Hayat
Geldiği
Kadar
Mantrasının
Suyunu
Sağıyorum
                    Saka
                    Oluyorum
İster
Kana
Susa
İç
                    İster
                    Yüreğinden
                    Aşağıya
                    Döküp
                    Yıkan
İstersen
De
Tekmele
                    Benden
                    Bu
                    Kadar
Su
Yolunu
Anlatır


27.04.2013

Hiç yorum yok: