22 Nisan 2013 Pazartesi

Yelkovansız hayatların

 









by BG


Yelkovansız hayatların
Zamansız gidişlerin
Topraksız yağmurların
Gökselamı renklerinde
Gizli göz yaşlarında
                    Bir sigara içimi hayatın
                    Veda çanlarında
                    Çıkmaz nefeslerin
                    Soluk bakışların
                    Devam adımlarında
                    Bir eksik varışlarında
Kaç çan duydum
Yüreğimi sağır eyledim
Kaç gidişe dokundum
Kalışımı özürledim
                    Hep birlikte gidilmiyor
                    Sıraya girilmiyor
                    Bir gün ınga
                    Bir gün toprak sesi duyuluyor
Sen kalıyorsun
Nerede ne kadar kalıyorsan
Susuyorsun
Onsuzluğa susuyorsun
                    Geveze kelimelerin
                    Gırtlağına diziliyor
                    Çıt çıkaramıyorsun
Ağlak gözlerin
Çöle denk geliyor
Kuruyorsun
İçine saklanıyorsun
                    Yelkovansız
                    Hayatların
                    Bir
                    Köşesinde
                    Bekliyorsun
Katlanmaya
Uğraştığın
Hayatı
Sektirirken
Yere
Düşürmeyi
Bekliyorsun
                    Kaç
                    Çan
                    Duydum
Yüreğimi
Sağırladım
                    Kaç
                    Gidişe
                    Düştüm
Kalışımı
Özürledim
                    Hayatın
                    Dibine
                    Yürüdüm
Çok
Eksik
Vardım
Bitmedim
                    Bütünlemelere
                    Girmeyeceğim


22.04.2013

Hiç yorum yok: