7 Nisan 2013 Pazar

Bir hayat yaşıyorum
















Bir hayat yaşıyorum
İçinde başka hayatlar
Bir insana dokunuyorum
İçinde başka insanlar
                    Ağlarken gülüyor
                    Gülerken ağlıyor
Ne ağladığını ne de güldüğünü bilmiyor
                    Onlarla konuşuyorum
                    Boşuna konuşuyorum
Kendimi veriyorum
Kendimi geri alamıyorum
                    Hepsini seviyorum
                    Hepsi beni seviyor
                    Hiç bir kelimem anlam olmuyor
En dibini kucaklıyorum
En sığında gözükmüyorum
                    Herkese yetişmeye çalışıyorum
                    Sen niye yetişiyorsunu duyuyorum
Sen bütün olsan diyemiyorum
Hiç kimseyken yakalıyorum
Suçlu oluyorum
                    Sevdiceği onu anlamazken
                    Ben anlıyorum
Sen niye anlıyorsun
Sen niye beni biliyorsun
Cümlesini duyuyorum
                    Bunu yıllardır duyuyorum
                    Bir eksiği görünce kendimi tutamıyorum
Dokunduğum her nefes
Bana fazlasın diyor
Bir sonraki cümlesi
Beni niye sen anlıyorsun oluyor
                    Ne yapayım
                    Bir göz yaşını gördüğümde
                    Yüreğimle kurulamayayım mı
Bir kesilen nefesi duyduğumda
Kendi nefesimi eklemeyeyim mi
                    Sevdikleriniz kadar mı olayım
                    Derininize inmeyeyim mi
Kimsin sorusuna
Ben kadarım demeyeyim mi
                    Tamam
                    Deyip
                    Seni
                    Görmeden
                    Yan
                    Sokağından
                    Geçeyim
O
Zaman
Ben
Kim
Kadar
Olacağım
                    Sevdiğin
                    Kadar
                   
O
Sana
Yetse
Ben
Niye
Sana
Özel
Cümleler
Yaratayım
                    Ya
                    Da
                    O
                    Yaratmıyorsa
                    Ben
                    Niye
                    Yaratayım
Ben
Bu
Kadarım
Seni
Severim
                    Senin
                    Eksiğini
                    Üzerime
                    Alırım
Hiç
Gereği
Yokken
Bütünlemeye
Çalışırım
                    Ben
                    Kimim
Hiç
Kimse
                    Sen
                    Düşün


07.04.2013

Hiç yorum yok: