13 Nisan 2013 Cumartesi

Denizin kayalara yaptığını


















ksb


Denizin kayalara yaptığını
İnsanlar bana yapıyor
Her dokunuşlarında
Bir yanım eksiliyor sivriliyor
                    Ne onlara yar oluyorum
                    Ne de bana anlam kalıyor
Deniz kenarından taşınıyorum
Arka sokaklara dalıyorum
Kendisi gelmese
Kokusu geliyor sesi geliyor
                    Daha da karanlık sokaklara giriyorum
                    Dalgası geliyor martısı geliyor
                    Bilinmeyen sokaklara gizleniyorum
                    Tuzu geliyor nemi geliyor
Bir kere dokundun mu
Bütün sülalesi geliyor
                    Umursamıyorum
                    Denizin ortasına kuruluyorum
Artık dalgalar acıtmıyor
Martılar hatırlatmıyor
Ten kokusu duyulmuyor
Gözlerim nemlenmiyor
                    Denizin ortasında
                    Hiç kimseyim
                    Dalgaların koynunda
                    Islanmayanım
Hiç bir iskeleye konmayan
Hiç bir simiti kapmayan
Hiç bir mendereğe uğramayan
Lacivert martıyım
                    Martıların arasında bile
                    Yabancıyım
Yabancılar şubesine gidiyorum
Sen
Buralara
Yabancısın
Diyorlar
Almıyorlar
                    Lacivert
                    Martılar
                    Derneğine
                    Gidiyorum
Seni
On
Beyaz
Martının
Önermesi
Gerekiyor
Diyorlar
Almıyorlar
                    Yalnız
                    Lacivert
                    Martılar
                    Vakfına
                    Gidiyorum
Aidiyet
Borcunuz
Var
Diyorlar
Almıyorlar
                    Tek
                    Kişilik
                    Lacivert
                    Martı
                    Haymatlosu
                    Oluyorum
Kimseyi
Almıyorum


13.04.2013

Hiç yorum yok: