20 Nisan 2013 Cumartesi

Ellerimde acılar










ksb

Ellerimde acılar
Bakışlarımda yollar
Adımlarımda sağanaklar
Gitmeye gidiyorum
Kalmayı azat ediyorum
                    Sırt çantama
                    Deniz kokusu dolduruyorum
                    Gözlerime İstanbul u saklıyorum
                    Düşüncelerimin sifonunu çekiyorum
                    Üzerime seni giyiyorum
                    Bomboş yola çıktığımı biliyorum
                    Nereye varacağımı bilmiyorum
Hayaller şirketten molaları veriyorum
Bazen yeşile bazen maviye dalıyorum
Yalnızlığın kokusunu içime çekiyorum
Bir sigara yakıyorum
Yolları kısaltıyorum
Durup durup gidiyorum
Nereye gideceğimi bilmiyorum
Arkama bakmadan gidiyorum
                    Tren sesini görüyorum
                    Hemzemin geçitten geçiyorum
                    Köy kahvesine oturuyorum
                    Kimseyle konuşmuyorum
                    Çay içiyorum gidiyorum
Yel değirmenlerinin dibine oturuyorum
Taşına yaslanıp uzağa gözlerimi kapatıyorum
Kimseler geçmiyor siyahlıktan uyuyorum
Yel sesiyle uyanıyorum gidiyorum
Hala nereye gittiğimi bilmiyorum
Geldiğimde bileceğim
                    Gelmesemde
                    Umrumda
                    Değil
Sadece
Dokunduklarımı
Döke
Döke
Gitmek
İstiyorum
                    Göz
                    Yaşlarıma
                    Kalsam
                    Umrumda
                    Değil
Sağanaklarda
Kalsam
Umrumda
Değil
                    Yalnızlığı
                    Arşınlasam
                    Umrumda
                    Değil
Sadece
Gitmek
İstiyorum
                    Gelmesemde
                    Umrumda
                    Değil
Umrumu
Döke
Döke
Gidiyorum


20.04.2013

Hiç yorum yok: