27 Nisan 2013 Cumartesi

Sisli eflatun bakışlarınla

 








 
by BG

Sisli eflatun bakışlarınla
Yorgun anlamlı kelimelerinle
Düne yatmış eksiklerinle
Yarına kalmış heyecanlarınla
Bana bakıyorsun
Gördüğüne aldanıyorsun
                    Dünü kapatmış
                    Yarını açmamış
                    An soluklarımla
Yüreğinden ayrılmış
Tenine kapanmış
An gecelerimle
                    Gülen yüzümün
                    Koyu mavi derinindeki
                    Aysberg hüzünlerimle
Yaşanmış ve bitmiş
Birini ayırmış
Geriye kalmayışlarımla
                    Bana aldanma
                    Derinimde boğulma
                    Acı gündüzlerimde yanma
                    Parlak gecelerime kanma
Kalmadı
Benden geriye
Bir ben kalmadı
Sahte olduğumu
Güneşe tuttuduğunda göreceksin
                    Kalmadı
                    Ben de bir dokunuş kalmadı
                    Gitmiş olduğumu
                    Satırlarımda göreceksin
Bana
Bakıyorusn
Gördüğüne
Aldanıyorsun
                    O
                    Bakışlarım
                    Hala
                    Duruyor
Ama
Arkası
Boş
                    O
                    Kelimelerim
                    Hala
                    Duruyor
Ama
Harfleri
Yok
                    Gecelerim
                    Hala
                    Lacivert
Ama
Sabahı
Kayıp
                    Ortada
                    Ben
                    Varım
Yanımdan
Geç
                    Sen
                    De
                    Kuyuda
                    Serinleme



27.04.2013

Hiç yorum yok: