7 Nisan 2013 Pazar

İnsan yalıtımlı bir odada

 













ksb

İnsan yalıtımlı bir odada
Yalnızlığın kucağında
Bir beşik gibi sallanmak istiyorum
Her sallanışımda
Biriktirdiklerimi dökmek istiyorum
                    Bira içsem daha çabuk döker miyim
Gereksiz cümleler yalıtımlı bir odada
Yalnızlığın ana rahminden
Kendime düşmek istiyorum
Duyduğum anlamsız cümleleri
Teker çokar silmek istiyorum
                    Silgi yutsam daha çabuk siler miyim
Sevgili sorunları yalıtımlı bir odada
Yalnıızlığın defne ağacında
Bir yaprak gibi nehirde sırt üstü sürüklenmek istiyorum
Bana anlatılan yan masadan duyulan
Aynı kelimeleri aynı duyguları patlatmak istiyorum
                    Dinamit lokumu çiğnesem daha çabuk patlatır mıyım
Sevmeden sevişemem yalıtımlı bir odada
Yalnızlığın ıngasında
Yeniden doğmak istiyorum
Üç satır önceyi mantralayıp
Tanımadan sevişenleri kısırlaştırmak istiyorum
                    Sevişmesem daha çabuk kısırlaştırıbilir miyim
Aslında
Hiç
Bir
Şey
Yapmak
İstemiyorum
                    Bakmayın
                    Geveze
                    Satırlarıma
Uzatmalara
Tur
Bindirmiş
Hayali
Fenerim
                    Gördüğünüz
                    Ben
                    Değilim
Benden
Arta
Kalan
                    Aslında
                    Hiç
                    Bir
                    Şey
                    Yapmak
                    İstemiyorum


07.04.2013

Hiç yorum yok: