13 Nisan 2013 Cumartesi

Longozda ağaçların altına uzanıyorum

 











by GG


Longozda ağaçların altına uzanıyorum
Ecnebi tenlere karışıyorum
Ten arası terliklerimi giyip
Şıpıdık şıpıdık gidiyorum
                    Hayatın harflerine dolanıyorum
                    Kelime üstü düşüyorum
                    Cümlelerde boğuluyorum
                    Paragraflarda yüzüyorum
Yüzsüzüm
Bana bakınca ben görünmüyorum
Elsizim
Beni tutunca ben tutulmuyorum
Tensizim
Bana dokununca ben dokunulmuyorum
Yüreksizim
Beni sevince ben sevilmiyorum
                    Benim olmayan suretimi
                    Ardımda bırakıp gidiyorum
Benden daha çok seviliyor
Kapalı ten oynuyor
Herkes onu dinliyor
Herkes onu anlıyor
                    Kül kedisinin
                    Ayakkabası bile ona uyuyor
                    Göle maya çalıyor tutuyor
                    Sözleri ata sözü oluyor
Sahte olmalıymışım
Dinler gibi
Anlar gibi
Dokunur gibi
Öper gibi
Yapmalıymışım
                    Gerçekler
                    Acıdır
Herkes
Acı
Sevmez
Yaşamak
İstemez
                    Pul
                    Biber
                    Yerine
                    Yalancı
                    Meme
                    Olmalıymışım
Yerli
Malı
Yerine
Ecnebi
Ecnebi
Dokunmalıymışım
                    Kendim
                    Kadar
                    Seveceğime
                    Başkaları
                    Kadar
                    Sevmeliymişim
Bu
Hayatta
Beceremedim
                    Bir
                    Daha
                    Ki
                    Hayata
                    Bu
                    Görevle
                    Gelmem
Biline


13.04.2013

1 yorum:

Suya kapılanlar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.