22 Ocak 2013 Salı

Duramadım sana















ksb


Duramadım sana
Yüreğimde eski aşk küfesi
Bakamadım sana
Gözlerimde onun bakışı
                    Dokunamadım sana
                    Tenimde onun kokusu
                    Yürüyemedim sana
                    Ayaklarımda onun prangası
Kalamadım sana
Gidişlerimde onun ayak izleri
Konuşamadım sana
Kelimelerimde onun harfleri
                    Ağlayamadım sana
                    Gözlerimde onun yaşları
                    Gülemedim sana
                    Kahkahalarımda onun neşesi
Öğretemedim sana
Alfabemde onun sesi
Soluklanamadım sana
Hayatımda onun nefesi
                    Kızma bana
                    Onu tanısaydın kızmazdın yaa
                    Acıma bana
                    Onu tanısaydın acımazdın yaa
Kalma bana
Onu tanısaydın kalmazdın yaa
Bekleme bana
Onu tanısaydın beklemezdin yaa
                    Duramadım
                    Sana
Yüreğimde
Eski
Aşk
Küfesi
                    Onu
                    Taşımam
                    Hayat
                    Meselesi
Onun
Kadar
Gidiyorsam
                    Onun
                    Kadar
                    Kalıyorsam
Onun
Kadar
Nefes
Alıyorsam
                    Yüreğimde
                    Eski
                    Aşk
                    Küfesi
Onu
Taşımam
Hayatımın
Meselesi
                    Normaldir


22.01.2013

Hiç yorum yok: