15 Ocak 2013 Salı

Kokunu okudum satırlarında








by GG


Kokunu okudum satırlarında
Sesini dinledim fotoğraflarında
                    Gözlerini gördüm yaşlarımda
                    Tenini buldum çarşaflarımda
Bakışınla karşılaştım terliğinde
Dalışınla buluştum tokanda
                    Dudağına kondum her sigaramda
                    Tenini içtim her rakımda
Güzelliğine dokundum mektubunda
Anlamını kokladım kazağında
                    Ellerinle dolaştım yokluklarımda
                    Teninle yuvarlandım karlarımda
Gülüşünü yakaladım kupanda
Koşmalarına yetiştim atkında
                    Beninde büyüdüm telaşlarımda
                    Gerdanında uzandım gecelerimde
Adımlarını saydım anahtarında
Yüreğini tuttum mahallende
                    Gidişini akıttım yağmurlarımda
                    Kalışımı bıraktım iskelemde
Kalakaldım sensizliğimde
Gidedurdum bensizliğimde
Arakaldım tensizliğinde
Dibedurdum sessizliğinde
                    Kal kadarım
                    Git kadarım
                    Ara kadarım
                    Dip kadarım
                    Kokusuzluğunda
Tensiz
Sensiz
Ağsız
Örümceğim
                    Kokunsuz
                    Sensiz
                    Akrepsiz
                    Saatim
Ellerinsiz
Sensiz
Kanatsız
Kuşum
                    Gözlerinsiz
                    Sensiz
                    Kararamayan
                    Geceyim
Kahkahansız
Sensiz
Kışsız
Penguenim
                    Sensiz
                    Bensizim
Sensiz
Nefessizim
                    Sensiz
                    Yalnızlığımın
                    Yüreğinde
                    Hayatı
                    Sallandıranım
Sensiz
Kimsesizim
                    Sensiz
                    Araftayım


15.01.2013

Hiç yorum yok: