5 Ocak 2013 Cumartesi

Evdeyim

 













ksb

Evdeyim
Kahve ile sigaranın arasındayım
Rakıdan biraz uzaktayım
                    Dün gece yatağı bulduğuma göre
                    Fena değilim
Telefonumu kapatıp kapatmama
Arasındayım
Demek ki bu gece sakinim
                    İki dumanın kucağında
                    Tuşların yükseğinde
                    Satırlar arıyorum
Basit ama anlamlı
Yakın ama uzak
Taze ama dumanlı
                    Kimseye gitmeyecek kadar
                    Kimseye kalmayacak kadar
                    İsteyenin aldığı
                    Satırların arasındayım
Kim kadar yazacağımı
Bilmiyorum
Kim için yazacağımı
Bilmiyorum
                    Bilmemenin güzelliğindeyim
Ellerim heyecanlı
Yüreğim suskun
Tenim heyecanlı
Dokunuşlarım suskun
Hayatım heyecanlı
Yaşantım suskun
                    Suskunum
                    Duyduklarıma
                    Suskunum
                    Bildiklerime
                    Suskunum
                    Kalışlara
                    Suskunum
                    Dokunuşlara
Her
Kelimede
Bir
Suskunluk
Bırakıyorum
Bitmiyor
                    Her
                    Harfde
                    Bir
                    Sıcaklık
                    Diliyorum
                    Donuyor
Her
Satırda
Biriktirdiklerimi
Bırakıyorum
Tükenmiyor
                    Ne
                    Kadar
                    Çok
                    Biriktirmişim
                    Beden
                    Kumbaramın
                    İçinde
Salla
Salla
Boşalmıyor
                    Son
                    Damla
                    İllaki
                    Kalıyor
Kahvenin
Sonu
Yaklaşıyor
Ona
Taze
Sigara
Eşlik
Ediyor
                    Bit


05.01.2013

Hiç yorum yok: