7 Ocak 2013 Pazartesi

Kendimden yola çıktım



















by OM


Kendimden yola çıktım
Kendimde molalar verdim
                    Kendi kendime güldüm
                    Kendi kendime ağladım
Kendim kadar gittim
Kendim kadar geldim
                    Kendime kadar büyüdüm
                    Kendime kadar küçüldüm
Kendimi sevdim
Kendimi aldatdım
                    Kendime dokundum
                    Kendimden uzaklaştım
Kendimi bildim
Kendimi kaybettim
                    Kendime aşık oldum
                    Kendimden utandım
Kendimle konuştum
Kendimi dinlemedim
                    Kendimle paylaştım
                    Kendimle paylaştığımı unuttum
Kendimi beğendim
Kendime kustum
                    Kendim kadar yaşadım
                    Kendi yaşadığıma şaşırdım
Kendimle yolda karşılaştım
Nerede olduğumu anladım
                    Kendimi koynuma aldım
                    Kendim kadar oldum
Hayata kendim kadar koştum
İnsanları kucakladım
                    O günden sonra başkalarını sevdim
                    O günden sonra aşık oldum
O günden sonra insanları dinledim
O günden sonra insanları anladım
                     O günden sonra hayata kızmadım
                     O günden sonra kendime kızdım
O günden sonra insan biriktirdim
O günden sonra çoğaldım
O
Günden
Sonra
Tek
Başına
Da
Yaşayacağımı
Anladım
                    O
                    Günden
                    Sonra
                    Kaybettiklerimle
                    Kaybolmadım
O
Günden
Sonra
Kaybetme
                     Yalnız
                     Kalma
Korkusu
Olmadan
Delicesine
Yaşadım
                    O
                    Günden
                    Sonra
                    Hakkını
                    Verdim
O
Günden
Sonra
İnsan
Oldum
                    O
                    Günler
                    Dilerim

07.01.2013

2 yorum:

Selçuk Bilgin dedi ki...

Sadece O gun insan olunmaz bu siiri yazabilmek icin..
Sevgiler Koto..

Agzina yuregine saglik..

koto serdar bulgu dedi ki...

senin de gözlerine nur, satırlarına güzellik, tellerine mutluluk, hayatına anlam dolsun selçukcuğum.