21 Ocak 2013 Pazartesi

Gözlerimizin içine düşmüştük

 









by BG


Gözlerimizin içine düşmüştük
Gözyaşlarımızı bölüştük
Birbirimizi her daim görmek uğruna
Yüzyüze büyümüştük
                    Şimdi başkalarına bakıyoruz
Yüreklerimizin içine düşmüştük
Nefeslerimizi bölüştük
Birbirimizi her daim yaşamak uğruna
Yürekdaşlıkla büyümüştük
                    Şimdi başkalarına yürüyoruz
Tenlerimizin içine düşmüştük
Kıvrımlarımızı bölüştük
Birbirimize her daim dokunmak uğruna
Dokunuşlarımızla büyümüştük
                    Şimdi başkalarına dokunuyoruz
Acılarımızın içine düşmüştük
Üzüntülerimizi bölüştük
Birbirimizi her daim sarmak uğruna
Karanlıklarımızla büyümüştük
                   Şimdi başkalarını aydınlatıyoruz
Hayallerimizin içinde düşmüştük
Düşlerimizi bölüştük
Birbirimizin her daim gerçeğıi olmak uğruna
Hayal gerçek çizgisinde  büyümüştük
                    Şimdi başkalarını hayal ediyoruz
Kalışlarımızın içine düşmüştük
Gidişlerimizi bölüştük
Birbirimize her daim kalmak uğruna
Tentene büyümüştük
                    Şimdi başkalarında kalıyoruz
Seni
Bilmem
Ama
Ben
Hala
Başkalarına
Baksam
Bile
Seni
Görüyorum
                    Seni
                    Bilmem
                    Ama
                    Ben
                    Hala
                    Başka
                    Yüreklere
                    Düşsem
                    Bile
                    Sen
                    Zannediyorum
Seni
Bilmem
Ama
Ben
Hala
Başkalarına
Dokunduğumda
Senin
Kokunu
Duyuyorum
                    Seni
                    Bilmem
                    Ama
                    Ben
                    Hala
                    Her
                    Üzüntümde
                    Senin
                    Gözyaşlarınla
                    Ağlıyorum
Seni
Bilmem
Ama
Ben
Artık
Hayal
Kurmuyorum
                    Seni
                    Yokluğunda
                    Yaşatıyorum
...

21.01.2013

Hiç yorum yok: