25 Ocak 2013 Cuma

Bütün odaları dolaştım














by UK

Bütün odaları dolaştım
Kiminde mum yaktım
Kiminde florasan
                    Bazen sabaha ulaşamadım
                    Bazen geceleri birbirine ekledim
Bıkmadım
Kapıları itina ile çaldım
Tenlerin kıvrımlarında dolaştım
Her zaman yüreğe ulaşamadım
Ama bıkmadım
                    Her gece azaldığımı bile bile
                    Tenimden kopan parçaların
                    Biriken kumbarasında
                    Tasarruf yapmadım
                    Harcadım
Bitmek bilmeyen tenimin
Bitmek bilen gecelerinde
Hatıralar aradım
                    Sevişme yanılma yöntemiyle
                    Bir sigara içimi gecelerin
                    İnatçı sabahlarında
                    Yalnızlığıma dolandım
Sohbetlere inandım
Aramızda gidip gelen kelimelere sarıldım
Konuşabiliyorsam dedim
Bir tek onunla mıyı tekerledim
Gecelere onsuz düşemedim
                    Ne kokusuna rastladım
                    Ne teninin imkansızlığına
                    Ne de sabah yanında uyanışıma
Bıkmadım
Kokusu hala burnumda olmasına rağmen
Kokusunu bulamadım
Teni hala tenime mıhlı olmasına rağmen
Tenini bulamadım
Sabahı hala yüreğimde olmasına rağmen
Sabahını bulamadım
                    Bıkmadım
                    Onu
                    Da
                    Bıkmadığım
                    İçin
                    Bulduğumdan
                    Bıkmadım
Sabaha
Zor
Ulaştığım
Gecelerin
Yanında
Üzerinde
Gömleğim
Varken
Kahvaltı
Yaptığım
Sabahları
Yaşadım
                    Bütün
                    Odaları
                    Hala
                    Dolaşıyorum
Seni
De
Dolaşırken
Bulmadım
                    Kiminde
                    Mum
                    Yaktım
Kiminde
Florasan
                    nşa24


25.01.2013

Hiç yorum yok: