10 Ocak 2013 Perşembe

Deniz kokusu teninde











by GG


Deniz kokusu teninde
Yüzdüğüm günleri hatırladım
Pamuk helvası teninde
Geceleri gündüze kavuşturdum
                    Bebek sıcaklığı teninde
                    Odamızın renginde büyüdüm
                    Anne kuçağı teninde
                    Dokunmayı öğrendim
Ege sahili teninde
Fantezilere kıvrıldım
İstanbul boğazı teninde
Gerdanına mıhlandım
                    Çaya batırılmış bisküvi teninde
                    Gün doğuşuna batışına ıslandım
                    Kağıt helva arası dondurma teninde
                    Hayallerime dolandım   
Sigara dumanı teninde
Uçsuz bucağa ulaştım
Rakı beyazı teninde
Hayatın anlamını keşfettim
                    Yağmur damlası teninde
                    Suskunluğumu avazladım
                    İlkbahar çiçeği teninde
                    Yeniden doğuşlara açtım  
Yağmur sonrası toprak teninde
İmkansız kokuna kaldım
Yağmur sonrası gökkuşağı teninde
Dünyanın renklerini yakaladım
                    Bunlar
                    Sadece
                    Teninin
                    Hissettirdikleri
Bir
De
Bütününü
Düşün
Kafayı
Ye
                    Yedim
                    Zaten
Sen
De
Kendimi
Buldum
                    Sen
                    De
                    Kendimi
                    Kaybettim
Hükümsüzüm
                    Bir
                    De
                    Sensiz
Bana
Bunları
Yazdıran
Kadını
Tanıyan
Varsa
                    Bana
                    Telefon
                    Numarasını
                    Göndersin


10.01.2013

Hiç yorum yok: