6 Ocak 2013 Pazar

Kepenklerimi indirdim













by UK

Kepenklerimi indirdim
Asma kilitleri taktım
Anahtarları denize attım
Dalgalara hoşçakal salladım
                    Aklımı askıya bıraktım
                    Yüreğimi çelik dolaba park ettim
                    Tenimi nevrisimin arasına uyuttum
                    Anlayışlarımı sandığa naftalinledim
Bakışlarımı gözlük kabına tıktım
Gidişlerimi prangalarla evlendirdim
Kalışlarıma pul biber ektim
Ellerime tutkallı eldiven giydirdim
                    Sevişmelerimin sonunu kaybettim
                    Seni seviyorumu ortası delik silgiyle sildim
                    Özlemlerimin üzerine depremler serpiştirdim
                    Dokunuşlarımın arasına küslük yerleştirdim
Öpücüklerimi şişme dudaklara denk getirdim
Dalışlarımı vurgunların kucağına armağan ettim
Kucağımı iskele babasına sardım
Ellerimi hiçliğe salladım
                    Gaz lambasını üfledim
                    Mumları ellerimle sıkıştırdım
                    Sokak lambasını sapanladım
                    Hoş geldin karanlık
Denize yürekleme atladım
Anahtarları tek tek toparladım
Asma kilitleri açtım
Kepenkleri kaldırdım
İçeride ben yoktum
                    Ben
                    Gitmişim
                    Suretim
                    Kalmış
Aslında
Gördüğünüz
Ben
Değilim
                    Görmek
                    İstediğiniz
                    Suretim
Aklıma
Güvenmeyin
Askıda
                    Yüreğimi
                    Hissetmeyin
                    Çelik
                    Dolapta
Tenime
Dokunmayın
Nevresim
Arasında
                    Anlayışlarıma
                    Kanmayın
                    Sandıkta
                    Naftalin
                    Ferahlaığında
Aslında
Gördüğünüz
Ben
Değilim
                    Görmek
                    İstediğiniz
                    Suretim
İdare
Edin


06.01.2013

Hiç yorum yok: