5 Ocak 2013 Cumartesi

Kalk gidelim diyorsun






















Kalk gidelim diyorsun
Gidesim dipsiz uçurumlarda
Benim için diyorsun
Benim dargın sularda
                    Son defa diyorsun
                    Sonum tavan arasında
                    Ne olur diyorsun
                    Nelerim devrik hayatlarda
Sevişelim diyorsun
Sevişim çıkmaz sokaklarda
Öpüşelim diyorsun
Öpüşüm suni teneffüs tuzağında
                    Elimi tut diyorsun
                    Ellerim puslu girdaplarda
                    Gözümün içine bak diyorsun
                    Gözlerim paslı teneke perdelerinde
Tenim ilaçtır diyorsun
Tenim pazarın toplanma saatinde
Eve gidelim diyorsun
Evim karanlık lambanın gölgesinde
                    Konuşalım diyorsun
                    Kelimelerin çengelli iğne hapsinde
                    Beklerim diyorsun
                    Bekleyişlerim mengene dişlerinde
Bekleme
Yapma
Devam
Et
                    Ben
                    De
                    Ben
                    Kalmadı
Yürek
Sahafları
Sokağında
Son
Dükkandayım
                    Tozlu
                    Rafların
                    Altında
                    Dokunulmaz
                    Taraftayım
Bekleme
Yapma
Devam
Et
                    Ben
                    De
                    Ben
                    Kalmadı


05.01.2013

Hiç yorum yok: