19 Ocak 2013 Cumartesi

Ben gidiyorum











by GG


Ben gidiyorum
İnsanlar birikiyor
Ben susuyorum
İnsanlar anlatıyor
                    Ben bıkıyorum
                    İnsanlar susmuyor
                    Ben kalıyorum
                    İnsanlar tepemde duruyor
Yok mu bunun bir ortası
Hep yandan mı saplamalı
Nerede durmalı
Yüreğin insanlara gözükmeli
                    Meli malı hayatın yamacında
                    İlişki intiharlarında
                    Yamalı tenlerin
                    Güneş ile kavrulmasında
Anlamsız paylaşımların
Çıkmaz sokakda yaşamasında
Görmeyen gözlerin
Bütün gece keşişmesinde
                    Git kadar hayat
                    Soluksuz hayat
Tek kişilik salıncağın
Kendi kendine sallanmasında
Bir doğuşa bir batışa
Yalnızlık yolculuklarında
Ben varım
Gidip gelen rüzgarda
                    Git kadar hayat
                    Bayat hayat
Ben
Gidiyorum
İnsanlar
Birikiyor
                    Kimse
                    Kendinde
                    Birikmiyor
                    Başkalarında
                    Toplanıyor
Yürek
İzsiz
Dokunuşların
Toraman
Çocukları
Hayatın
İçinde
Koşturuyor
                    Yüreğine
                    Tenine
                    Vura
                    Vura
                    Koşturuyor
Git
Kadar
Hayat
                    Yalnız
                    Hayat
Tek
Kişilik
Salıncak


19.01.2013

Hiç yorum yok: