3 Ocak 2013 Perşembe

Bir mum gibiyim













by GG


Bir mum gibiyim
Biriktirdiklerim dibime akıyor
Kıpırdıyamıyorum
                    Ben azaldıkça
                    Ayaklarımdaki ağırlık çoğalıyor
                    Gidemiyorum
Vasati kibritin ıslak ucu gibiyim
Gece tenlerine dokununca
Alevlenemiyorum
                    Ben bitmedikçe
                    Geceler cayır cayır
                    Yanamıyorum
Bir gaz lambası gibiyim
Gaz kokusunu artık sevmiyorum
Aydınlatıyorum
                    Ben dinledikçe
                    Anlatanların gazını alıyorum
                    Dayanamıyorum
Basıyorum rakıya
Dinlediklerimi anladıklarımı seviştiklerimi
Basıyorum rakıya
Anasonca yaşıyorum
                    Aslında
                    Kendine
                    Kokmayan
                    Mumum
Aslında
Vasati
Kırk
Çöpün
Arasında
Değilim
                    Aslında
                    Kendini
                    Aydınlatamayan
                    Gaz
                    Lambasıyım
Gördüğünüz
Kadar
Değilim
                    Görmediğiniz
                    Kadarım
Mum
Kibrit
Gaz
Lambası
Hikaye
                    Nefes


03.01.2013

2 yorum:

Suya kapılanlar dedi ki...

Rahatı Kaçan Ağaç

Tanıdığım bir ağaç var
Etlik bağlarına yakın
Saadetin adını bile duymamış
Tanrının işine bakın.
Geceyi gündüzü biliyor
Dört mevsimi, rüzgarı, karı
Ay ışığına bayılıyor
Ama kötülemiyor karanlığı.
Ona bir kitap vereceğim
Bir öğrenegörsün aşkı
Ağacı o vakit seyredin…
Melih Cevdet Anday

Nedense bu şiiri hatırlattı dillendirdiklerin... :)

koto serdar bulgu dedi ki...

bu sabah uyandığımda yorgun ağaç diye başlayan bir şiir başlangıcı düşmüştü içime ve karşıma rahatı kaçan ağaç çıktı. belki biraz sonra devamını getiririm yorgun ağaçın...