2 Ocak 2013 Çarşamba

Denizleri gökyüzüne akıttım













by GG



Denizleri gökyüzüne akıttım
Senin için
Gecelerin içine gündüz serpiştirdim
Senin için
                    Kuraklığı sağanak altına denk getirdim
                    Senin için
                    Madenleri toprak üstüne çıkardım
                    Senin için
Savaşları dönülmez boşluğa gönderdim
Senin için
Sokakları eve dönüştürdüm
Senin için
                    Sevemeyenlere sevmeyi yaşattım
                    Senin için
                    Aşkı tadamayanları içine düşürdüm
                    Senin için
Koşa koşa sana geldim
Yüreğinin kıyısına yerleştim
Hayata bakışına taptım
Sen kadar bir dünyada yaşadım
Biz kadar bir dünyada büyüdüm
                    Sensiz güneşim olmadı
                    Sensiz gecem olmadı
                    Sensiz kendim olmadı
                    Sensiz yüreğim olmadı
Bize kadar nefes aldım
Bize kadar yürüdüm
Bize kadar çoğaldım
Bize kadar aşktım
                    Kısa ayrılıklarımıza
                    Uzun acılar ektim
                    Sen gelene kadar
                    Sensizliğimi biçtim
Döndüğünde
Nefesim geri geldi
Tenim yüreğim geri geldi
Kendim geri geldi
                    Sen
                    Kadar
                    Yaşadım
Sen
Gittiğinde
Yürekyaşımdan
Sigara
Yaktım
                    Arkama
                    Yaslandım
                    Yaşadıklarımız
                    İçin
                    Teşekkür
                    Ettim
Seni
Ne
Kadar
Sevdiysem
Gittiğinde
Bile
Üzülmedim
                    Yaşadıklarımız
                    İçin
                    Kahkahalar
                    Attım
İyi
Ki
Geldin
Hayatım
Oldun
                    Yine
                    Gelmek
                    İstersen
                    Ayrıldığımız
                    Yerdeyim
Aynı
Mıyım
Bilmem
Ama
                    Seni
                    Bilirim
Buradayım


02.01.2013


Hiç yorum yok: